datasalar

Sitter här på fördjupningstiden och gör absolut inget viktigt. Vi har just nu skit mycket i skolan men jag orkar inte längre engagera mig. Fast att man borde jobba på highspeed hela dygnet sitter jag här och inte gör något alls. 

Funderar på hur miljövänligt det är att ha igång de här datasalarna hela dagarna. Klart att det inte är bra att de är igång hela tiden om inte folk sitter folk vid dem, dum är jag inte. Men ändå mycket ström går åt fast att folk inte ens är i denna sal, helt onödigt. hhmm kanske låter som ett konstigt resonomang men det är sånt som just nu finns i min hjärna hela dygnet. Irriterande som fan men också bra på ett sätt för då tänker jag hela tiden på vad som är rätt att göra för att vara klimatsmart.

Tänk klimatsmart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0